Sitova karta

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Středa Prosinec 17 11:18:56 CET 2003

On Wednesday, December 17, 2003, Jirka Zeman wrote:

Zdravim,

myslim, ze pokud to nemate na server, ale jen na doma, tak muzete v
klidu sahnout na nejakou levnou Edimaxku. Ja treba kupuji Edimax
EN-9130 TXL 10/100 PCI, ktere funguji naprosto bez problemu. V
podstate muzete pouzit cokoliv, co ma chipset Realtec 8139... Drivery
funguji celkem spolehlive. Slysel jsem ale par lidi, kteri tvrdili, ze
tyto karty obcas generuji spatne packety a na vetsich sitich delaji
obcas neplechu. Osobne se mi to nikdy nestalo. Nebo o tom alespon
nevim ;-)

Pokud je to nejaky server, tak tam kupuji Intel EtherExpres Pro.

> Chci si koupit sitovou kartu aby bez problemu chodila na SuSE
> linuxu 8.1. Myslim na nejakou levnejsi jako 5200PLA od Edimaxu. Bude
> mi chdit, nebo je lepsi si poridit nejakou jinou?

bye Martin Damasek