SuSE vs. Debian

Landa Martin Martin.Landa na pvt.cz
Středa Prosinec 17 11:35:50 CET 2003

Aby ste se ale neutopil driv nez se plavat naucite plavat ;)).

Ja jsem zvolil metodu klikaci (SuSE) a postupne se norim do hloubky systemu. Zdaleka ne vse jde nakonfigurovat v YASTU at uz z duvodu absence teto funkce nebo nejakeho BUGu v tomto nastroji. Kdyz ten linux moc rozvrtam, ze nejsem schopen ho dat dohromady, tak ho proste nainstaluju znova a aplikuji konfigurace k obrazu memu. Jako prvni linux jsem vsak rozchodil Debian 2.2r2 na svem ATARI 68k (to byl porod), pak prisel Athlon XP (SuSE 7.1 ... 9.0) a pozdeji jsem zkousel nejaky orezany linux urceny pro routery na jedne vyrazene 486ce (LEAF?).

ML