apache segfault (finaly solved)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Prosinec 17 16:00:55 CET 2003

On Tue, 16 Dec 2003, Jan Kokoska wrote:

> Dobry den,
>
> skutecne malo prekvapujici, doporucuji predem precist dokumentaci:
>
> phpdoc/html/install.apache2.html:  Do not use Apache 2.0 and PHP in a
> production environment neither on Unix nor on Windows.
>
> Tuhle hlasku by slo jeste upresnit: Nepouzivejte vlaknovy model Apache
> 2.0 s PHP, ktere mate slinkovane s knihovnami, o nichz nevite s jistotou
> je _jsou_ thread-safe.

Zlatá slova.

Mohu doložit konkrétním příkladem, že pro aplikaci Cacti se Apache 2
nehodí vůbec, protože primární funkcí je vykreslování grafů (PNG obrázků)
za letu.
Dostal jsem se do situace, kdy docházelo (zřejmě) k obrovským memory
leakům a load mašiny se pohyboval klidně i kolem hodnoty 17 a to se dá
"léčit už pouze tvrdým resetem...

R.V.