prevod kodovani win na iso

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Středa Prosinec 17 19:27:53 CET 2003

Petr Sigut teithant o prevod kodovani win na iso:
> Chci aby sem vlezl do adresare, zadal treba win2iso * a to mi vsecky
> soubory prepsalo novymi s opravenym kodovanim a <br> na konci, zkousel
> sem splodit teda ten bash-script:
>
> for i in `ls -l |wc -l`

To se expanduje na napr. 'for i in 30', coz nedava smysl. Lepsi je

for i in *

expanduje se na 'for i in soubor1 soubor2...'

> do

Obvykle vkladam radku

j=`echo $i | cut -d. -f1`

> iconv -f CP1250 -t ISO8859-2 $i > ~/$1
iconv -f CP1250 -t ISO8859-2 $i > ~/$j.novy
mv $j.novy $i

(Mozna to neni potreba, ale pro jistotu to tam davam.)

> done

Misto toho mv by se dal pouzit sed, ktery by doplnil to <br> a vysledek psal
do puvodniho souboru.

Urcite se nekdo ozve, ze to neni optimalizovane na systemova volani, ze to
nebude fungovat v ruznych adresarich a ze to nezvladne soubory s mezerou v
nazvu. To je asi pravda, ale ja jsem to nikdy optimalizovat nepotreboval...

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F