Gvim a font

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Prosinec 18 09:11:28 CET 2003

> hledejte tento problem v teto konferenci - je tam popsano co jej
> zpusobuje, nicmene reseni zde zatim popsano (pokud ja vim) nebylo.
> debianisti (testing/unstable) maji stejny problem.

Myslite vlakno s nazvem "Debian, fonty a gVim"? Tam je popisovan podobny
problem, ale o tom, co ho zpusobuje tam nic neni. Nicmene je to asi
jedno, pokud na to stejne neni reseni.
Ja jsem se pokousel zkrotit gvim hlavne z toho duvodu, ze uz dlouho
hledam poradny textovy editor (vimu se vyhybaje jako cert krizi) a pote,
co jsem nenasel (je to smutne, ale ac nemam zadne prehnane pozadavky,
tak zadny z mnoha text. editoru se do nich nevejde), jsem si rekl, ze
svou averzi k vimu prekonam (kdysi jsem prave sem posilal zadost o
doporuceni text. editoru spolu s tim, jak bych si ho predstavoval.
Vetsina odpovedi byla "vim"). Asi se tak nestane. Editor, ktery ma diky
svym hnusnym fontum skore jeden a pul dioptrie na oko za rok pouzivat
nechci.

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Jaky je nejlepsi textovy editor? ne-Vim! :-)