Kandel

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Prosinec 18 10:09:00 CET 2003

On Thursday 18 of December 2003 09:55, you wrote:

> Jako vicemene zacatecnik nevim, kde sehnat ten devel balicek. Na
> instalacnich CD jsem nic takoveho nenasel.

DD,

	nejprve zkontrolujte, zda-li nemate devel balicek uz nainstalovany:
rpm -qi libqt3-devel

Pokud ne, tak projdete adresare i586/Mandrake/RPMS na Vasich instalacnich
mediich a hledejte soubor, ktery se jmenuje libqt3-devel-3.1neco.rpm. Ten pak
nainstalujete prikazem (jako uzivatel root):
rpm -Uvh libqt3-devel-3.1neco.rpm

Pokud ano, pak je problem v tom, ze configure vyzaduje jinou verzi, nez mate,
ale to uz je jina pohadka ...

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu