prechod rh7.3(prip. nizsie) na rh9.0

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Prosinec 18 10:38:24 CET 2003

Zdravim.
Riesil uz niekto $SUBJ ? Pripadne ake mal skusenosti. Podarilo sa ? Nie ?
Akym sposobom ?

Ja som skusal upgradovat pomocou "mc" a po jednotlivych balikoch.
Ale vacsina sa stazovala na nove GLIBC. A GLIBC sa zase nechcelo upgradnut
bez svojich sucasti a takto dookola. Jednoducho dependencies nepustili.
Tak som nahodil GLIBC pomocou --nodeps. Lenze potom som uz skoncil.
Upgrade sice prebehol, ale kazdy dalsi pokus o upgrade,remove pouziva
parametru --nodeps alebo --force skoncilo po chvily hlaskou "Segmentation
fault". Nejake rucne otvorenie RPM a surove nakopirovanie kniznyc a
binariek nepomohlo. Pokus o tvrde preplacnucie /lib/libc.so.6 skoncilo
zatuhnutim masiny a uz nenabootoval :-) Disketa to spravila (nabootoval,
preplacol kniznicu, ktora mala nulovu velkost), ale stale som si
nepomohol. Zatial mam dojem, ze to skrz nove GLIBC co je v 9-ine take
lahke nebude.

Vdaka za vase nazory.

PS: masina bola cvicna co vetkymi rpm upgradmi.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2