prechod rh7.3(prip. nizsie) na rh9.0

destin na kosice.upjs.sk destin na kosice.upjs.sk
Čtvrtek Prosinec 18 10:58:12 CET 2003

> Zdravim.
> Riesil uz niekto $SUBJ ? Pripadne ake mal skusenosti. Podarilo sa ? Nie ?
> Akym sposobom ?
>
> Ja som skusal upgradovat pomocou "mc" a po jednotlivych balikoch.
> Ale vacsina sa stazovala na nove GLIBC. A GLIBC sa zase nechcelo upgradnut
> bez svojich sucasti a takto dookola. Jednoducho dependencies nepustili.
> Tak som nahodil GLIBC pomocou --nodeps. Lenze potom som uz skoncil.
> Upgrade sice prebehol, ale kazdy dalsi pokus o upgrade,remove pouziva
> parametru --nodeps alebo --force skoncilo po chvily hlaskou "Segmentation
> [...]
  Zdrawim, pouzite yum.
  upgradoval som redhat 7.3 na fedoru core 1 a preslo to bez problemov.
  No prv sa budeme nusiet zbavit programov ktore niesu v novej distribucii.
  Pr. PINE. ale tie zistite lahko, ked date yum upgrade tak vypise ze kde je
  problem.

  No a prechod na Rh 9 bude presne taky isty akurat namiesto ftp s fedorou
  date ftp s redhatom.