prechod rh7.3(prip. nizsie) na rh9.0

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Prosinec 18 11:35:21 CET 2003

> Pokud nejdriv date rpm -i glibc (+ ty dalsi glibc zavislosti, co chce)
> ,tak mate na moment obe glibc a muzete upgradnout zbytek :). No a na
> konci to stare glibc zahodit (rpm -e).

Doteraz som si vystacil tym "mojim" sposobom (mozno nahoda :-)
Viac rpm-kami naraz som to naozaj neskusal, nakolko distribuciu mam na
ftp/http-serveri (nebootujem z CD a nedavam upgrade). Navyse je dobre to
vediet spravit aj na dialku.

> Nekolikrat jsem byl "nucen" podobny zpusob upgrade pouzit u serveru,
> ktere jsou v 200 km daleko - mozna mam neskutecne stesti, ale zatim jsem
> k nim po takovem upgrade ani jednou nemusel jet :).

Vdaka. Presne nieco taketo som hladal.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2