Druhe CPU nevidi interrupty

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 18 12:39:06 CET 2003

> Podle mych informaci pri vice CPU P4 prijima interrupty pouze _prvni_
> procesor. U P III umeli prijimat interrupty vsechny pri smp.

Vypada to, ze na to, aby je prijmaly ostatni procesory, je potreba
irqbalance demon. Zatim nevim jak funguje (dokumentace veskera zadna), ale
je to nejaka userspace utilita.

Kazdopadne to vypada, ze to chovani je normalni. Soucasne mi nekde bylo
doporuceno, ze kdyz frekvence IRQ neni vetsi nez rekneme 2000/s, tak nema
cenu je rozhazovat mezi CPU (resp. neprinese to zadne zvyseni vykonu).

Diky za rady.

-- Honza Houstek