Gvim a font

Čtvrtek Prosinec 18 12:58:50 CET 2003

On Wed, 17 Dec 2003, Zdenek Bohm wrote:

> Spustim gvim a v menu nastavim jine pismo (implicitni je spatne
> citelne). Zmenu ulozim pomoci :mkvimrc! .gvimrc a skutecne se mi v
> poradku do .gvimrc v mem domovskem adresari ulozi: [...]
> Ale po shozeni a novem startu mam zas ten puvodni font.

Spravi to zadani set guifont=... jako prikazu (tj. ne vybranim z menu)?

> [...] Takhle se to chova ve vim 6.1 z instalacnich CD Mandrake 9.0.
> Zkusil jsem z updatu nainstalovat novejsi verzi, ale s totoznym
> vysledkem.

Takovy vystrel do tmy: Jak je ten Gvim vyrobeny? Jaky pouziva GUI toolkit?

Mne ta sama verze Gvimu z RH 7.3 (s Gtk+ 1.2) chodi bez potizi. Zrejme
jsou postizeny jen nejake konkretni buildy a to navic pouze u lidi, kteri
nejsou schopni problem vyresit, cili problem pretrvava. Jo, smula. <g>