libapache_csacek - RedHat, Trustix

Čtvrtek Prosinec 18 13:45:41 CET 2003

On Wed, Dec 17, 2003 at 02:44:00PM +0100, Filip Flajšar wrote:
> Jde mi to, abych mel cesky squirrelmail.
> Tak jak ma, mi funguje na servru s RedHat 9.0
> Ale ted potrebuji, aby mi to fungovali i na Trustix Linux 2.0
> V konferenci jsem se docetl, ze k tomu staci balicek libapache-csacek,
> tak jsem to chtel zkusit s nim. Ono ten squirrelmail dava jen
> anglictinu. Když se snazim tak dat třeba nemcinu nebo norstinu, stále je
> tam anglictina. V /etc/squirrelmail/config.php jsem nastavil vychozi
> jazyk cs_CZ. Zadna změna. Dekuji

Jak jsem uz psal, csacek vam pomuze jen v pripade, ze potrebujete
*prekodovat* on-the-fly odpoved serveru do jineho kodovani. Nepomuze vam
odeslat data v jinem jazyce.

Takze proste hledate neco, co Vam nepomuze.

Bud v tom Trustixu nemate korektni podporu locale nebo nejsou
lokalizacni funkce pristupne v PHP modulu nebo mate nejakou divnou
konfiguraci Apache.

Napriklad v RH je pro radnou podporu jazyka zvolit uz pri instalaci
podporu pro prislusny jazyk nebo zmenit promennou prostredi SUPPORTED
(nastavuje se globalne v /etc/sysconfig/i18n) a preinstalovat RPM balik
glibc-common, aby se nainstalovaly prislusne locale soubory). Tedy
narazil jsem na to u nejake starsi verze, ted koukam, ze v nove verzi uz
nejake locale soubory pro ostatni jazyky jsou, i kdyz v SUPPORTED nebyly
ty jazyky vyjmenovane.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz