NFS a utf-8 versus iso-8859-2 problem

Čtvrtek Prosinec 18 15:10:53 CET 2003

On Thu, 18 Dec 2003, Pavel Lisy wrote:

> Jde to udelat nejak jednoduse? Myslel jsem si, ze pouze zadam nejaky
> parametr encoding nebo charset pri montovani a bude to, ale zkousel jsem
> koukat do dokumentace k mount (v RH9/FedoraCore1), ale tam se o moznosti
> zmeny kodovani pri namontovani pres nfs vubec nic nepise (pouze
> vfat/ntfs).

NFS opravdu na nejake prekodovavani zarizene neni. Ale kdyz si to
naprogramujete (pripadne se podivate, jestli uz to nekdo nenaprogramoval),
tak to tam bude. Mate v zasade tri moznosti:

1. upravit klienta (to ma nevyhodu, ze to nevyhnutelne smeruje
   k modifikaci jadra)

2. upravit server (tohle asi neni uplne nejlepsi napad, pokud
   byste mel klienty s ruznymi pozadavky)

3. vyrobit prekodovaci proxy server