offline sloľky v linuxu

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Čtvrtek Prosinec 18 20:58:53 CET 2003

Dobrý den,

na NB Acer TM230 mám dualboot WXP a MDK9.2. NB je v síti a je předevím
určen ke kancelářským aplikacím. V současnosti při psaní dokumentů se
tyto ve WPX ukládají na virtuální disk X:, který odkazuje na
//postak/D/Akta a pomocí synchronizace offline složek a souborů mám
zajištěno, že když NB odpojím ze sítě, tak mohu v WPX pracovat na
dokumentech a po opětovném připojení dojde k synchronizaci se serverem
(W2K).

V MDK 9.2 jsem toto provizorně vyřešil tak, že jsem namountoval
//postak/D do /home/dan/postak_D a používám soubory když jsem v síti.
Chybí mi však právě ta možnost práce bez sítě (to by šlo zkopírováním) a
zejména pak následná možnost synchronizace změn souborů.

Našel jsem rsync, ale to mi připadá tak trochu kladivo na komára. Pak
jsem v KDE 3.1 našel nějaký Drakněco co by mělo zálohovat, ale to se
tváří, že umí pouze kopírovat a ne synchronizovat.

Znáte něco pro tento problém? Nejlépe něco pro X.

Děkuji,

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz