divne problemy s novymi diskami ][

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Prosinec 19 10:17:31 CET 2003

> Konecne nejaka zajimava informace!
> To vypada na radek
>    if (bh->b_prev_free || bh->b_next_free) BUG();
> (ktery ma ovsem ve vanille 2.4.20 cislo 509).
>
> Ted ta klicova otazka zni: pada to opakovane na tomto miste,
> nebo vicemene
> nahodne? Pokud by se to opakovalo, pak je to asi nejaka

povedal by som ze vicemene nahodne. pri predchadzajucich behoch to
padlo niekedy za minutu, niekedy za pol hodinu, strace som vtedy nemal.
idem sa tomu viac venovat, pripravil som tretie (opat uplne ine) PC,
spravim nejake testy, uvidim, napisem. chcem odskusat to iste na inom
zeleze, skusim 40-zilovy kabel namiesto 80-ziloveho (ATA33 namiesto
ATA100/133) a este skusit vyprodukovat vacsiu zataz, ci to padne skor.

> konkretni chyba
> (ktera taky muze byt opravena v necem, co je novejsi nez
> 2.4.20). Pokud to

nemam momentalne moznost vyskusat, moj test stroj je po roznych
experimentoch softwarovo uplne rozbity, na cd-ckach mam najnovsie 2.4.20
(slack) a 2.4.18 (RH) ale vyskusam pri najblizsej prilezitosti aj toto.

> pada nahodne na ruznych mistech, pak je spis
> pravdepodobnejsi, ze se pri
> soucasnem provozu obou disku podlomi hardwaru kolena a
> pomichaji se nekde
> data (mozna ze zdroj to neutahne, poklesne napeti a nekde to
> nejaky bitik
> v RAMce psychicky neunese).

silnejsie zdroje tu mam (aj vyrazne silnejsie), dik za tip, pisem ako
ulohu cislo neviemkolko.