Gvim a font

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Prosinec 19 09:34:58 CET 2003

   From: Honza Houstek <houstek-lists na utf.mff.cuni.cz>
   Date: Thu, 18 Dec 2003 18:32:24 +0100 (CET)

   > Za ucelem rychleho spousteni emacsu, pripadne jeho spousteni na
   > pomalych

Při porovnávání takových věcí je nutné zvážit typický životní cyklus
editoru. Např. u Emacsu nemá smysl zkoumat, jak dlouho trvá spuštění, neboť
je to pouze jednorázový proces. Např. já mám ve svém .xinitrc:

emacs &

A je mi opravdu jedno, jestli Emacs startuje půl sekundy nebo sekundu,
protože start již do vypnutí počítače neproběhne. Emacs prostě běží pořád.

Pro "klasický styl" práce s editorem (tedy jednorázové $editor soubor,
ukončit editor) doporučuji např. zile.
--
Pavel Janík

You should stop smoking that stuff, really.
                  -- Robin S. Socha to Lars Magne Ingebrigtsen (of Gnus fame)