Vhodnost pouziti kernelu rady 2.6 v soucasnych distribucich (Slack 9.1)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Prosinec 19 18:09:33 CET 2003

On Fri, Dec 19, 2003 at 05:39:56PM +0100, Honza Houstek wrote:

> No ja nevim, co s tim 2.6 vyvadite. Me bezi dobre. Nemuzu rict, ze bych
> pozoroval nejaky dramaticky narust vykonu, ale tuxracer pri soucasne
> kompilovanem kernelu funguje bez problemu.
Tento argument je uplne bezcenny, protoze ten pan psal, ze na stejnem hw
mu tuxracer a kernel jednou behal rychle a s 2.6 pomalu. Prosim uved
hw, protoze me tuxracer na dual Xeonu s 2G RAM a scsi diskama beha taky
v pohode.

-- Dalibor Straka