OT: petice

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Prosinec 19 22:21:10 CET 2003

On Fri, 19 Dec 2003, Jaroslav Lukesh wrote:

> moc se omlouvam za OT, ale jedna se o nasi svobodu...
> 18.prosince 2003 byla zahajena nova mezinarodni petice za verejny soud s
> Vladimirem Hucinem. Petici muzete podepsat zde:
> http://www.petitiononline.com/vhucin/petition.html

Mam pocit, ze kdyby se udelaly procentualni statistiky vyuziti teto
konference k offtopic ucelum, byl by v posledni dobe narust minimalne
linearni.

Ja tomu doopravdy nerozumim. Tato konference je _o_linuxu_. V sve adrese
nema krome zavinace a tecky zadne jine slovo nez linux. Jak souviseji
nejake politicke procesy, funkcnost stranek nejake firmy prodavajici
tiskarny, potize s registratorem domenovych jmen, problemy s Cisco
Catalystem, problemy MSIE x DHTML, ... (nahodny vyber offtopic temat
posledni dobou) s linuxem???

Byvaly doby, kdy byla tahle konference skutecne uzitecna a clovek se v ni
od chytrych lidi mohl dozvedet spoustu zajimaveho a obcas mit dobry pocit,
kdyz nekomu poradil. Naprosto chapu, ze lide kteri maji tuto konferenci
prihlasenou kvuli linuxu, se z ni odhlasuji, pripadne ji ctou cim dal tim
mene casto a jen tak letem-svetem zajimavejsi thready (to je napriklad muj
pripad) - protoze naprosto nesouvisejiciho balastu je nekdy uz skutecne
prilis. Pokud bude konference pokracovat v nastoupenem trendu, nebude
trvat dlouho, a stane se tu z toho dobry Speaker's Corner a-la HydePark.

Chcete-li si klabosit o politice, sexu, hudbe, cemukoliv jinem ...
existuje mnoho a mnoho usenetovych skupin, kde se muzete dosytosti
vyradit. Kdyby mel kazdy ten pristup a-la: "fakt sorry, ja vim ze je to tu
offtopic a 2/3 z vas to ted zrovna vubec nezajima, ale mne to prijde
strasne dulezite tak si tohle honem vsichni prectete", stane se tu z toho
stoka uz uplne. Nastesti nekteri lide maji rozum.

To je fakt jedine reseni udelat tuhle konferenci moderovanou? To bych
chtel videt toho chudaka ktery by to na sebe vzal.

Tohle je snad poprve co se v teto konferenci verejne za tech nekolik let
sveho pusobeni zde vyjadruji, ale uz mi toho prijde fakt hodne. Udeluji si
trestne body a az nekdy zase do konference nakouknu a smazu vsecny
offtopic prispevky, budu se to pak snazit vynahradit nejakymi
uzitecnejsimi zpravami, nez je zrovna tato.

Lidi, prosim, mejte rozum :/

--
JiKos.