winex diablo2

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 21 12:17:07 CET 2003

Petr Sigut napsal(a):

> Jo diky za radu, rozjizdim to kvuli bratrovi.

Jinak podle mě to nemá cenu. Pořid si hry které běží pod linuxem, nebo
pokud chceš hrát hry tak si tam nainstaluj na kousek oddílu win a hraj
je tam, prostě vynaložená práce pro rozběhnutí pod emulátory se neoplatí.

Jinak já to tak mám vše dělám v linuxu a když si chci něco zahrát tak
restartnu do win a je to.

PS. win jsou pouze na hry takže tam nic není žádný outlok ofice a pod a
když by mě nějaký virus je smazal tak se nic nestane.
A pokud bychom chtěly 100% bespečnost tak není problém dát dva HD do
šuplíku a na jednom linux a na druhém win a vyměnovat je.

|    ICQ    179223500                    |