Co je soubor hdlist pri nastavovani zdroju rpm v MDK 9.2?

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Neděle Prosinec 21 20:46:43 CET 2003

Zdeněk Gála napsal(a):
> Dobry den,
> zacinam s Linuxem s MDK 9.2. Pokousel jsem se nastavit ftp jako zdroj
> balickovace. Byla chyba "nebyl nalezen soubor hdlist pro zdroj ....".
> Stejnou hlasku mi to vyhodilo, kdyz jsem soubory nahral na lokal.
> Muzete mi nekdo poradit co to je a jak vyresit instalaci zdroju.
> Dekuji, DZDZD.

pochopil jsem to tak, že v tom souboru jsou uloženy informace o
jednotlivých balíčcích. občas mě to taky blblo, řešil jsem to tak, že
ten zdroj vytvořím znova nebo radši zkusím ještě jednou.

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz