winex diablo2

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Pondělí Prosinec 22 00:27:16 CET 2003

Zdravim,
ja jsem d2 pod winex celkem v pohode nainstaloval a hral aniz bych resil
cokoliv s adresarema - asi mate nejaky spatny navod. ;o)

Po nove instalaci winex jsem spustil setup.exe (nebo mozna install.exe -
proste to co je v autorun.inf) a pri pozadavku na vymenu cd jsem odpojoval
pomoci 'umount -l /cdrom', protoze ji instalak neuvolnil. Pripadny expansion
pack a patch je potreba nainstalovat okamzite po instalaci, jinak s tim ma
problemy.

Jeste pro info pouzivam Debian testing a winex 3.01 z oficialnich balicku
 (tj. ne kompilovane z CSV).

Mixi