HW s nizkymi provoznimi naklady na mini firewall.

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Prosinec 22 14:36:11 CET 2003

> Je mi jasne, ze mezi nekterymi pozadavky muze byt neprima
> umera, ale hledam
> nejake kompromisni reseni.

mam k dispozicii pouzivane compaq desktopy, ma to asi 30x30x9
centimetrov, je to tichucke, ako stvorene na taketo pouzitie, bratu
asi za 3 a pol tisic v slovenskej mene. ale skoro na ukrajinskych
hraniciach (kosice). alebo potom PC od LEX Systems (www.lex.com.tw),
je to este mensie, uplne tiche, ak narvete system na compactflash
alebo ATAPI flash, tak to uz nebude papat energiu takmer vobec,
ale cena je okolo 10.000 slovenskych.

> Mate pripadne zkusenosti s takovymi temi HW krabickami na FW?
> Muzete neco
> doporucit, co by zvladalo SMTP, DNS (cache), FW, NAT + vzdalenou
> administraci? Pripadne dat tip co urcite nebrat?

...vsetky broadband routre v cene okolo 2000 korun akoby si z oka
vypadli. vie to nat, vie to dhcp, casto aj dns cache, administruje
sa to cez web. natovanie vam samo o sebe xp-ckam pomoze, elektriny
to zerie menej ako akekolvek pc-cko. ale mailserver na tom nepostavite
ani nahodou ;o)