neposlusny source routing

Zdenek SUTR Kaminski sutr na nms12.prago.net
Pondělí Prosinec 22 17:55:52 CET 2003

On Mon, 22 Dec 2003, Rybarik, Michal wrote:

> toto nemam moznost len tak lahko odskusat, ISP2 mi dava svoje vnutorne ip-cky,
> nemam moznost pingnut ich zvonku... :o( k comu mierite?

Ach taaak, ja myslel, ze mate verejne IP. Mirim k tomu, jestli ty pakety
skutecne jdou od toho druheho ISP k Vam. Ale to asi mate osetrene resp.
vyzkousene...

V kazdem pripade bych poustel tcpdump na rozhrani k ISP2 a nejprve bych si
zkusil pingnout na nejakou adresu toho ISP2 (napr. DNS server, ktery Vam
urcite dal) a pokud to projde, tak pak z vnitrni site pingat na ten DNS
server a divat se, jestli chodi odpovedi.... Resp. divat se, jake pakety a
s jakou zdrojovou adresou odchazi (cili nedivat se tcpdumpem na vnitrnim
rozhrani do site, ale divat se na vnejsim rozhrani).

Ale tohle asi delate a ja jen blabolim... Pac si rikam, ze kdyz delate
takove psi kusy, ze jste tyto veci zkusil a ze nejste zadny looser...

--sutr