SuSE vs. Debian

O.K. spirala na seznam.cz
Pondělí Prosinec 22 23:03:51 CET 2003

Pokud se chcete neco o linuxu naucit tak je uplne jedno jakou distribuci
zvolite ucit se muzete temer s kteroukoliv. Pokud to bude ale Debian nebo
Gentoo bude vast to nutit se ucit. Pokud to bude SUSE, Mandrake, RH nebo
Knoppix tak to bude pohodlnejsi hlavne instalace a uceni bude na vasi
vuli. :-) Jako desktop pouzijete plnohodnotne vsechny zminene distribuce.