Audio Editor v Linuxe (odstranenie sumu)

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Úterý Prosinec 23 11:15:26 CET 2003

prajem vsetkym prijemny predvianocny den.

Zaujimali by ma skusenosti z audio softom
na Linuxe. Potreboval by som si platne nahrat
do wavov upravit (aby tam nebolo tolko sumu
a praskania) a potom napalit na CD. Problem
mam prave pri vyberani softu na upravu wavov.
Volakedy vo Windowse som pouzil na to Cool Edit 2000.
Z roznych zdrojov som nakonie pozbieral asi toto:
GLAME      http://glame.sourceforge.net/en/index.var
REZOUND    http://rezound.sf.net/
SWEEP      http://sweep.sf.net/
WAVEFORGE  http://www.tfm.ro/waveforge/
AUDACITY   http://audacity.sourceforge.net/
GNUSound   http://awacs.dhs.org/software/gnusound
ECASOUND   http://ecasound.seul.org/
mhWaveEdit http://www.mtek.chalmers.se/%7Ehjormagn/mhwaveedit.html

Rad by som bol, keby sa dala cast nahravky kde je
iba cisty sum vystrihnut (to ide pravdaze v pohode)
nechat analyzovat a potom z analyzy aplikovat
na celu nahravku tak, aby ten sum zmizol.

Pouzivate niekto z tychto softov na dane ucely?
Poznate nieco vhodnejsie?
Dakujem za akekolvek postrehy v tejto oblasti.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17