zalohovani - bontmia

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Prosinec 23 14:05:26 CET 2003

On Tue, 2003-12-23 at 12:12, Ondřej Svoboda - WEBMADE wrote:

> mate nekdo nejake jine reseni?

ja jsem ted v Debianu nasel balicek "hdup", ale kdyz jsem cetl jeho
dokumentaci, tak se mi bontmia zdal(a) mnohem lepsi.

Ten hdup dela full a k tomu inkrementalni backupy (do jednoho TARu,
pripadne dokonce zakodovaneho), zatimco bontmia udrzuje obsah (jakoby
mirror), pomoci rsyncu a hardlinku.

Zalezi co kdo chce - ja ted zalohuju jen pomoci rsyncu a tak mi bontmia
prijde jako lepsi nahrada toho, co uz pouzivam.

Petr