Logitech y-st39 internet keyboard

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Středa Prosinec 24 22:57:26 CET 2003

Zdravim,
poridil jsem si tuhle klavesnici a rad bych rozchodil jeji pridavne
klavesi pod Xkama. Na netu sem bohuzel nenasel nic jineho, nez postup jak
rozchodit podobnou klavesnici, ale wireles tim ze se opatchuji a
prekompiluji cela X. To mi neprijde moc elegantni a rad bych to vyresil
jinou cestou.
Nevite nekdo jak na to?

Samozrejme to neni nejak extra dulezite, ale bylo by fajn mit moznost si
na ty klavesky neco povesit kdyz uz tam jsou ze ;)

Diky

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na