GRUB a SCSI disky

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Prosinec 26 17:40:45 CET 2003

jiri.drasnar na ct.cz napsal(a):
> Ahoj!
>
> Mam v PC nasledujici disky:
>
> hda IDE 4GB, Mandrake
> hdb IDE 40GB fat32
> sda SCSI 2GB win95
> sdb SCSI 4GB win98
>
> Nedari se me nastavit bootovani OS z SCSI disku. Precetl jsem a
> vyzkousel kde co ... Nemohl by mi nekdo (mimo konferenci) poslat
> grub.cfg z podobne konfigurace?
>
> Dekuji. JD

Musíš zajistit aby tedy sda byl jako prvni disk botovalo se z neho a
potom musís zaridit aby ty win byly na primarním oddílu.

Toto není problém linuxu ale windows které neumí botovat jak z prvního
disku z primárního oddílu.

Dá se to obejít přemapováním disků ale to musí umět váš zavaděč jak je
to u grubu nevím lilo to umí.

Stěžujte si u M$ že jejich produkt neumí botovat od jinud.

|    ICQ    179223500                    |