Radeon 9100 a TV-OUT

Jiří Němec root na underclocking.info
Sobota Prosinec 27 18:26:05 CET 2003

Zdravím
Mám Manli Radeon 9100 64MB 128bit, k tomu je připojen přes analog 17" LCD
monitor s nativním rolišením 1280x1024. Potřeboval bych na tom rozchodit
TV-Out. Stačilo by to jenom pro program Mplayer.
Dříve jsem to na staré AIW řešil resetem do linuxovyho jádra a runlevelu, při
kterém se neměnilo od startu rozlišení a mplayer jel v VESA modu. Ovšem ja
nerad resetuji.
Klidně obětuji 3D akceleraci. V současnosti používám Gentoo linux a v tom
Xfree 4.3.0 s modulem fglrx. Ale klidně to změním, jen když pujde pracovat v
1280x1024 (ve Widlich pracuje TV-out pouze v rozlišení 1024x768 a nižších).
Na googlu jsem polsky našel web, kde to asi rozchodili, ale tomu jazyku moc
nerozumim(http://www.linuxfan.pl/sprzet/sprzet-2003/08.2003/1961.php3).

Mějte se krásně a předem děkuji za odpovědi.

--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578