Konfigurace LINUXU a FTP

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 28 14:00:28 CET 2003

beny - konference napsal(a):

> Díky za radu
>
> Nic takového jsem na mašině nenašel. Tak jsem zkusil postit instalaci ještě
> jednou s pravomocemi SU pod uživatelem ROOT to hodí hlášku viz níže. Po
> skončení mi to hodí tuto hlášky:

Já teda nevím ale proč nepoužiješ balíček rpm pro svoji distribuci -
nainstaluji a většinou to chodí hned po instalaci (potom třeba upravit
konfiguraci akorát kvůli bezpečnosti a zvláštním požadavkům).

A pokud je v tom balíčku nějaká bezpečnostní díra tak určitě existuje i
opravený balíček. :-)

|    ICQ    179223500                    |