oznameni: vysel ABC Linux

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Prosinec 29 08:49:42 CET 2003

	Proboha, co rika GNU GPL o tom, kdo ma mit zpristupneny source?!?!

> Krome toho (v pripade, ze je tam jen 1 CD s binarnim tvarem) podle GPL
> mate poskytnout zdroje stejne, jako binarni tvar (tj. odkaz -

	Neni pravda - prectete si originalni GNU GPL verze 2 a ukaztemi to misto, ktere nas k tomu zavazuje?

> Zaprve to byly reakce na rozvinuty thread. Zadruhe - jasne

Cituji pana Kerslagera:

"
Docela me prekvapilo, ze na ten produkt tam nejsou odkazy. Nebo ze by to
bylo tajne a muselo se to jedine koupit?

A nebo jsem jen neco prehlednul?
"

	Asi jsem neco prehledl ja, ale kde vidite jakoukoli zminku, ze jako "odberatel"/prijemce tohoto produktu zadate o zdrojove kody, kterych se Vam nedostava?

	Zaver necht si udela kazdy sam... howg.