sa-learn

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 29 19:50:40 CET 2003

On Mon, 29 Dec 2003, Kateřina Bubeníčková wrote:

> Jak se to dela? Nejak mi to z Thunderbirda nejde (neumim to), vetsina
> nasich uzivatelu ma Netscape v M$. V
> http://www.root.cz/forum/diskuse.php4?clanek=1950 je pouzit vyraz
> bouncnout mail, to se toho myslim tyka, ale taky tam neni vysvetleno,
> jak to udelat. Jde to vubec taky v M$?

Zkousel jsme Mozilla Thunderbird (hadam ze Mozilla bude podobna) a nasel
jsem "Forward as attachment", coz je presne to, co bych od uzivatelu
vyzadoval. Ten attachment se z takto poslaneho mailu da trivialne
vytahnout a je to presne to, co userovi doslo. Jinak kazdy rozumny MUA
snad umozni ulozit cely mail vcetne hlavicek do externiho souboru a ten
pak muzu poslat jako kazdy jiny attachment (a klidne ho predtim napr.
zabalit zipem, kdyz chci mit jistotu, ze s tim umela inteligence v MUA
neco neprovede).

Mnou pouzivany pine umi to same, staci klavesou H zapnout zobrazovani
plnych hlavicek (musi se to povolit v konfiguraci) a pak dat normalne F
jako forward, pine se zepta, zda to ma forwardovat jako attachment.

Bounce umi pine taky (klavesa B, taky se to musi povolit v konfiguraci),
ale jak uz nekdo psal, pridava to hlavicky, takze to neni uplne vhodne
(porad ale lepsi, nez proste preposlani jen obsahu mailu).

-- Honza Houstek