ATI ovladace fglrx - spotreba pameti

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Úterý Prosinec 30 12:02:27 CET 2003

Zprovoznil jsem tyto ovladace na Slackware 9.1
podle tohoto navodu
http://www.rage3d.com/content/articles/atilinuxhowto/Linux_ATI.html
vse funguje tak jak ma, ale jen ve vypisu pameti
(Informacni centrum / RAM) mi aplikace zabiraji
pres 40% RAM, predtim jen 17% - mam 256MB a nemuzu
zjistit ktera aplikace to ma na svedomi, zjistuji
to pres utility v KDE -  tam se nedozvim nic,
a z prikazu "top" nejsem taky moc moudry, jen
Xwindow tam ukazuje 15MB - problem je ze ruzne
aplikace KDE ukazuji vsechny kolem cca 105MB a
ja nevim kolik ktera presne.

Ve vypisu logu XWindow nic podezreleho neni.

Zabiraji tyto ovladace tolik pameti?

Jak zjistit, ktera aplikace v KDE zabira kolik pameti?

Diky

Ondrej Prokop