nejde zavest 3c509.o

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 30 16:48:38 CET 2003

On Tue, 30 Dec 2003, Miroslav Kolombo wrote:

> To samozrejme muzu, ale to pak funfuje tak, ze s novou
> verzi Linuxu dam do serveru nove karty. To mi nevyhovuje,
> mam 3c509b (combo, utp) v cca 15-ti kusech.

Tak si tam dejte kernel, ve kterem ovladac te sitovky je, kdyz trvate na
tom zeleze a nechcete/neumite si to vyresit jinak. Napr. v kernelu ze
soucasne Fedora Core ten modul je.

Proc vam nefunguje ten balik kernel-unsupported nevim, ale hadal bych, ze
byl pripraven pro jinou verzi ci build kernelu.

> Zdrojak kernel-unsuported skutecne nemam. Pokud na to staci zdrojaky
> kernelu, tak ty se samozrejme stahnout daji a neni to problem.

No nemuzu to tvrdit s jistotou, protoze do o RHEL kernelech nic moc nevim,
ale ocekaval bych, ze tam bude existovat nejaky zdrojovy kernelovy balik
(tj. vanilla + hafo distribucnich patchu), ten se zkompiluje a vysledek se
ubali do vice casti (supported a unsupported).

> Ja to budu prekladat na te masine, kde to pobezi, takze shoda by asi
> mela byt dosazena. Ale jeste mi bylo poradeno:

Je uplne fuk, kde to prekladate. Dulezity je pouze .config a verze
pouzitych nastroji (gcc, binutils apod.).

> modprobe -a 3c509
> (snad by to mohlo osetrit pripadne nezavedene moduly, posledni pokus)

Tak to pochybuju. Pokud uspesne probehne depmod, tak se podivejte, zda ten
modul opravdu na jinem modulu nezavisi (/lib/modules/2.4.x-y.z/modules.dep).
Nemel by (alespon na 2.4.20 nezavisi na nicem). V tom pripade ho zkuste
nahrat primo pomoci insmod. Ale podle toho, co jste psal predtim, to
opravdu vypada tak, ze se tam snazite nacpat neco, co ma jinou verzi nez
kernel.

-- Honza Houstek