pristup na server z vnitrni site pres venkovni adresu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Únor 1 00:06:00 CET 2003

On Fri, Jan 31, 2003 at 10:38:45PM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Jsem si jisty, ze to nelze vyresit iptables na jednom pocitaci.
> Predstav si modelovou situaci:
> Pocitac A=192.168.1.1
> WWW=192.168.1.2
> FW=192.168.1.3, 1.2.3.4 (verejna)

Existuje velmi málo situací, kdy by takové řešení mělo své opodstatnění.
Tedy opodstatnění, které by vyvážilo bezpečnostní rizika z něj plynoucí.
Obvykle je vhodnější ten WWW server umístit buď úplně ven nebo na
samostatný segment.

                                                         Michal Kubeček