Prihlaseni SSH klienta ze solarisu na OpenSSH server na linuxu bez hesla

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Únor 1 00:18:16 CET 2003

On Fri, Jan 31, 2003 at 07:36:33PM +0100, Hana Skoumalova wrote:

> Na linuxu jsem obsah id_dsa_2048_a.pub zkopírovala do souboru
> $HOME/.ssh/authorized_keys2

IMHO by to mělo být $HOME/.ssh/authorized_keys

> Klíčová je zřejmě ta hláška "Method 'publickey' disabled.", ale jak
> docílím toho, aby se to povedlo?

Pokukd nepomůže oprava toho jména souboru, asi by bylo vhodné logovat
na straně serveru - on bude nejlépe vědět, proč ten klíč odmítl.

                                                       Michal Kubeček