Klub uživatelů Linuxu ve Východních Čechách

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Únor 1 02:53:48 CET 2003

On Sat, Feb 01, 2003 at 02:52:45AM +0100, Petr Vanek wrote:
> pokud vam staci domena tretiho stupen - neco.penguin.cz, tak penguin.cz
> vas rad zastresi - webspace, mailinglist..co je potreba, alespon pro ten
> zacatek.

> jojo ;-)

ouups, tohle melo jit soukrome...nevadi...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487