tisk pro thin client - was: Re: Jak kompilovat statickou binárku?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Únor 2 07:59:44 CET 2003

On je to lpr 1.0.0 (lpd) tiskovy demon, a at se snazim, jak se snazim, tak
pod RH7.0 se zavede a zustane v pameti, ale na tenkem klientovi ne, ani
nevypise ze by se mu neco nelibilo.

ma udelane mknod na zarizeni, ma spool i printcap a tak nevim, co se mu
jeste nelibi.

Kdyz jsem to oprelozil n RH8, tak to pak kvicelo ze to chce glibc 2.3,
jenze ono to ma vevnitr glibc 2.1. Po prelozeni na RH7 (glibc 2.1) to
nekvici, ale taky ani netiskne. Uz me  toho hrabe.

Nemate nekdo nejaky tip/trik na raw tisk z tenkeho klienta? Pripadne nejaky
demonek? Dik,

JL.

Odesílatel: oldfrog na volny.cz

Ktery to je program a ktere verze? Muzete sem poslat ten Makefile.
Pamatujte, ze pokud budete linkovat staticky, potrebujete taky
vsechny vyzadovane knihovny ve sve staticke podobe (soubory
*.o nebo *.a, zatimco dynamicke knihovny jsou *.so).