RH8.0 + konzole + UTF8 + cestina (znovu)

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Neděle Únor 2 11:50:10 CET 2003

On Sat, Feb 01, 2003 at 02:49:00AM +0100, Jiri Moravec wrote:
> Zásadní problém mám ale s mrtvými klávesami, resp. compose. Bez ohledu na
> to jestli v compose zadám výsledný znak jako U+XXXX nebo jako 'vícebajtový
> UTF-8' a mapu načtu s/bez -u, stejně jsou výsledkem podobné zhovadilosti:

> Je to bug v kernelu, kbd, obojím a nebo ve mě?
Je to znamy nedostatek linuxove obsluhy klavesnice: dead keys maji
jen jeden byte na vysledek. Jste druhy clovek, o kterem vim, ze si
toho vubec vsiml ;-)
Reseni je novy interface jadra + odpovidajici update kbd. Ten ale zatim
nikdo nenapsal (i kdyz jsem to uz sliboval).
	Mirek