OT:GPL

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Neděle Únor 2 12:55:51 CET 2003

On Sun, Feb 02, 2003 at 12:48:41AM +0100, Milan Kerslager wrote:
> Ne. FSF jde o to, aby dostupnost zdrojovych kodu byla realna a ne
> teoreticka nebo jen deklarovana (kauza UnitedLinux i jine). FSF to neni
> jedno a angazuje se.

FSF je jedno, kdyz mi odmitnes dat binarku. FSF neni jedno, kdyz se nejakym
legalnim zpusobem dostanu k binarce a ty mi odmitnes dat zdrojaky.
Zopakuji to, FSF nejde o to, abys ty mi musel neco davat, rikaji jen:
,,kdyz mu das binarku, musis mu dat (umoznit ziskat) i zdrojaky''.

> Ne. Nechci jinou GPL. Nepsal jsem o tom, ze bych ji menil. Psal jsem o
> tom, co je slusne a dobre. To je fakt.

A ty ho stanovujes? Ty mas moc ostatnim diktovat, co je slusne a dobre?

> A proto take nevidim duvod, proc bych mel vice dbat na preklad
> a Tvuj dojem "nic o tom mistu nevim",

Kdyz si vymyslim letajiciho slona, mel bych ho dolozit. Je prece
naprosto logicke, kdyz ty budes reagovat, ze letajici sloni
neexistuji. Tiha dukazu je obvykle na tom, kdo s tim prijde.

Zdravi
Hynek Hanke