Antivir AVG

Neděle Únor 2 11:53:44 CET 2003

On Fri, 31 Jan 2003, Michal Dobes wrote:

> A buh vi, jak to ma reseno AVG, Microsoft, RedHat a mnozi dalsi....
> Obcas ma clovek pocit, ze digitalni podpis neni spatna vec, jen jej
> spravne pouzivat. :-)

IMHO jsou jako obrana proti podstrceni nezadouci upravy treti stranou
postacujici tyto podminky, ze 1. nenainstaluje to nic, co nema patricny
digitalni podpis, 2. neprovede to downgrade. Pochopitelne nevim, kdo
z vyse zminenych to dela, ale u RH mam aspon zdrojaky...

Jiny problem samozrejme je, kdyz neco nezadouciho podstrci primo vyrobce
a ono to pak prestane fungovat.

> Apropo, pokud jsem spokojeny uzivatel AVG na stanicich, tak opet zalezi
> na tom, zda ho bubu chtit na server? Je rozumny i pohled, ze na server
> dam neco jineho, at tim pridam dalsi lovici vrstvu.

Malware je treba transportovat v zasifrovanem tvaru, aby bylo jakekoli
testovani na serverech neucinne (snad krome varianty, ze to klient na
server ulozi po rozsifrovani). ;)