OT:GPL

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Neděle Únor 2 14:30:00 CET 2003

On Sun, Feb 02, 2003 at 01:23:49PM +0100, Michal Kubecek wrote:
> Je to opravdu poesni takhle? Tedy tak, 3/4e pokud jednomu jedinému eloviku
> dám k dispozici binárku, musím komukoli dalšímu, kdo se k ní legálni
> dostane, dát zdrojáky? Není tak spíš tak, 3/4e komukoli, komu já dám binárku,
> musím dát (zpoístupnit) i zdrojáky? A 3/4e pokud nikdo z nijakého zdroje získá
> binárku, má právo z tého3/4 zdroje získat i zdrojáky?
> Opravdu to tak je nebo jste se jen nepoesni vyjádoil?

Nepresne jsem se vyjadril, za to se moc omlouvam. Myslel jsem legalnim
zpusobem od nej, ne od kohokoliv. Kdyz Alice distribuuje binarky Bobovi
a Bob je distribuuje Cyrilovi, pak Cyril muze binarky chtit po Bobovi,
ale jiz ne po Alici.

Je zde ale jeste jedna moznost, jak muze Bob distribuovat program Cyrilovi:
    c) Accompany it with the information you received as to the offer
    to distribute corresponding source code.  (This alternative is
    allowed only for noncommercial distribution and only if you
    received the program in object code or executable form with such
    an offer, in accord with Subsection b above.)

Pokud jste tedy dostali program s pisemnou nabidkou ziskani zdrojoveho
kodu z nejakeho mista, a pote ho chcete nekomu distribuovat nekomercne,
pak staci prilozit informaci o tom, kde lze zdrojove kody ziskat, a potom
je opravdu Alice nucena je Cyrilovi poskytnout.

Pokud distribuujete binarky primo se zdrojovymi kody, toto se vas tedy
netyka.

Zdravi,
Hynek Hanke