OT:GPL

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Neděle Únor 2 14:19:11 CET 2003

On Sun, Feb 02, 2003 at 10:55:15AM +0100, Pavel Janik wrote:
> chtel bych Vas (stejne jako Milana) poopravit. Zalezi na tom, jak budete
> na programu "ryzovat tezke prachy". Pokud napriklad vystavovanim jeho
> CDcka na vystave, nedopustil jste se jeho sireni a tudiz nemusite zdrojove
> texty uvolnit.
Tu by som sa chcel explicitne opytat ako je to v nasledovnom pripade.
Upravim programy, ktore su pod GPL licenciou a vyuzivam takto upravene
programy na komercnu cinnost. Avsak komercna cinnost nepozostava v predaji
programov ale v poskytovani sluzieb pomocou nich. Uvediem priklad:
realizacia uctovnictva, prevadzka WEB portalu, poskytovanie ASP sluzieb
a pod.

Musim aj tu zverejnovat zdrojove kody modifikovanych programov?

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk