help v muttu

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Únor 3 10:44:17 CET 2003

Dobry den,

On Sun, Feb 02, 2003 at 11:58:38PM +0100, Debian User wrote:
> Mam takovy drobny problem - pri stisku F1 v muttu se sice objevi
> napoveda, ale bohuzel jsou misto barevneho zvyrazneni videt pouze escape
> sekvence. To by nebyl zas tak velky problem, ale bohuzel se to neda
> cist.
> Pouzivam Debian unstable. Puvodne jsem myslel, ze mam spatne nastaveny
> less nebo neco v '/etc/alternatives/', ale spis to vypada, ze si mutt
> cosi spousti (less?) bez ohledu na lokalni nastaveni. Nevi nekdo co s
> tim?

no, neni to tak slozity, prave jsem si to nastavil:

jako root vlezt do /etc/Muttrc a zmenit radky, na kterych se vola
napoveda, takto:

macro generic <f1> "!zless -r /usr/share/doc/mutt/manual.txt.gz\n" "Show Mutt documentation"
macro index   <f1> "!zless -r /usr/share/doc/mutt/manual.txt.gz\n" "Show Mutt documentation"
macro pager   <f1> "!zless -r /usr/share/doc/mutt/manual.txt.gz\n" "Show Mutt documentation"

Nebo by slo jeste pridat na puvodni radek za sensible-pager
parametr -r...

> 							Vladimír Láník

Zdravi
Honza Marek