tisk pro thin client - was: Re: Jak kompilovat statickou binárku?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 3 12:58:35 CET 2003

| Odesílatel: Krištof Petr <Petr na Kristof.CZ>
| Ja jsem na terminalech rozjel p910nd (http://www.etherboot.org/p910nd/).
|
| Je to jednoduchy demon kompatibilni s packardackym JetDirect.

Potreboval bych ale kvuli aplikaci co na tom terminalu pojede neco, co mi
udela mistni spool, nebo se aspon se tak bude tvarit (adresar se spoolem by
nebyl adresar ale zarizeni ktere bude rovnou tisknout bez filtru - ???).
Asi si moc vymyslim, ale budto jsem neco veleduleziteho pidimrnaveho
prehlidl, ale lpd se mi proste nespusti (tedy spusti, ale taky hned
skonci). A "daemon lpd" dany z prikazove radky mi zahlasi, ze tam zadny
"daemon" neni  (je to na busyboxu, tak asi to je nejake az moc ocesane).

Mozne priciny:

1- je to busyboxem
2- nastavil jsem spatne mknod /dev/lp (ma tam prava root/root 777)
3- ??

Dekuji, JL.