Pridelovani pasma rovnomerne podle IP

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 3 12:47:38 CET 2003

> Treba tahle zprava pana Kubecka obsahuje hned tri odkazy :-)
> Ani nam nenapisete kterej program pouzivate na rozdelovani pasma :-(

  Sice ano, ale zadny na to co potrebuji. Samozrejme mohu pro kazdou stanici
vytvorit specialni class a pak to bude fungovat. Jenze to mi prijde pri
poctu nekolika desitek stanic neunosne. Alespon co vim, tak CBQ se snazi
rozdelovat pasmo rovnomerne - jenze mezi spojeni a nikoli mezi stanice (IP).
A ja potrebuji neco "jako CBQ" (nebo HTB), co pri rovnomernem rozdelovani
nebere v uvahu cislo portu, ale jen a pouze IP.

  A jako nastroj pouzivam tc.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----