Více grafických karet v Linuxu

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Únor 3 13:05:48 CET 2003

   From: "Petr Vlach" <petruv_linux na atlas.cz>
   Date: Mon, 03 Feb 2003 11:56:26 +0100

Zdravím,

   > je mozno někde nastavit chování Linuxu tak, aby automaticky při
   > detekci grafické karty A použil její nastavení, v případě detekce
   > grafické karty B, použil nastavení pro kartu B, detekce karty C =
   > nastavení C, apod.

nastavit ne, ale je to možné vytvořit. Já jsem to dokonce již několikrát
dělal. Stačí si z lspci vykousnout PCI ID dané karty a potom použít ten
správný (tedy její) konfigurační soubor.
--
Pavel Janík

Further motivation for migration centers on the platform becoming somewaht
unstable or unreliable.
                  -- D.H. Brown Associates, Inc. about Windows