Pridelovani pasma rovnomerne podle IP

Pondělí Únor 3 14:25:54 CET 2003

Michal Kara wrote:
> (spojenim, lepe receno kombinaci source/destination adresy). A ja chci to co
> bude delit ciste na zaklade destination adresy.

	Aha uz rozumim...:

takze pouzijte postup pana Konira - udelejte si 4x64 (tedy 1 root, ma 4
potomky, pak uz muzete mit 64 potomku a nebo to treba jeste podelte,
pripadne zkuste jiny system dle vykonu CPU) => 4 tridy a maska je
255.255.255.63...

	No a v kazde tride nakonec dojdete az k 1 IP adrese (=> v nasem modelu
bude mit kazda trida (vyjma root) 64 podtrid), nepredpokladam, ze mate
sit vetsi jak X/24, pokud jo, udelejte to same pro ostatni...:-)

	No a kdyz nechate kazdou IP adresu zvlast, CBQ se s tim popere - musite
jim samozrejme umoznit pujcovani....:-) (a nejnizsi listy maji vyhrazene
pasmo B/X, kde X je pocet pocitacu/IP, B je celkova kapacita)

PS: Pokud uz existuje efektivnejsi reseni, jsem jedno ucho...'-)