Re: lpr - stornování tisku - zoufalost

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Únor 3 15:58:15 CET 2003

Dne 3. únor 2003, Ivo Panacek, <ivop na regionet.cz> napsal:

> On Po, 2003-02-03 at 15:25, Oak wrote:
>
> Tak uz snad jen - nemate tam vice front?
> Tj. pouzit
>
>  lpq -a
>
> Anebo si to ten program, ktery chce tisknout (KDE ?),
> pamatuje sam a opakuje, dokud od tiskoveho
> subsystemu nedostane potvrzeni, ze to je ok.
>
> ivo

"lpq -a" jsem zkoušel, hlásil "empty" nebo něco takovýho.
Tiskárna tiskne kdykoli je propojená s jedoucím PC, teda
i když KDE není nastartovaný a kouká na mě úvodní okýnko
KDM.

Zatím děkuji za nápady, první co doma zkusím je omrknout
/var/spool/lpd/ a okolí, to snad tam něco najdu (i když
je divný že to hlásí prázdnou tiskovou frontu...).

Oak

Reklama:
Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz