Re: Linux a PocketPC

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Únor 3 16:16:22 CET 2003

Dne 3. únor 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> Zdravim,
>
> nerad bych rozpoutal nejaky flamewar, ale potreboval bych vedel zda je
> mozna a jak dobre funguje spoluprace Linuxovyho desktopu s PocketPC 2002
> handheldem (konkretne mam zalusk na Dell Axim, ale na tom snad
> nezalezi...)

Pokud máte USB (2.0) kabel, pak prý snad žádná. Já jsem si
speciálně vybíral z PalmOS a Linuxových zařízení a
stejně jsem komunikaci s PC ještě nerozjel. Prý jsou
na vině ovladače USB v kernelu; u starších se musí
patchovat. To asi bude společný pro Palm i pro PocketPC,
ale možná to neplatí pro všechny značky kapesním počítačů
(mám Sony SJ30).

Oak

Reklama:
Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz